.
téma: |
ŠKOLA ČAR A KOUZEL |
|
PŘEDPOKLÁDANÝtermín: |
15.7. – 19.7.* CENA: 999,- |
22.7. – 26.7.* CENA: 999,- |
PROGRAM: každý den od 8 h do 16 h – je zaměřen na tradiční táborové činnosti, běžné i netradiční sporty s prvky prožitkové pedagogiky. 2., 3. a 4. den se mohou prohodit podle předpovědi počasí – pokud se tak stane, budete o tom včas informováni
SRAZ každý den 7.30 – 8.00 a VYZVEDÁVÁNÍ DĚTÍ 16.00 -16.30
*RAFTING
odjezd a příjezd vlaku z Vratislavic ( možný sraz a vyzvedávání dětí na nádraží, dle domluvy) vhodné i pro neplavce (všichni mají vesty a instruktor si posadí tyto děti přímo před sebe – jezdí i děti z MŠ) náhradní program – pěší turistika do cíle raftingu také možný
v případě nevhodného počasí turistika – Maloskalska
TÁBOROVÁ ZÁKLADNA – školní klub Vratislavice (nebo dle domluvy)
STRAVOVÁNÍ Zajišťeno dle platných norem a vyhlášek VE ŠKOLNÍM KLUBU
Svačiny budou vždy dopoledne i odpoledne
Obědy budou teplé na základně (polévka, hl. jídlo) (výlet – děti dostanou obědový balíček, rafting – oběd formou pikniku)
Pitný režim zajištěn (táborová základna – várnice) NUTNÉ MÍT SVOJI LÁHEV NA DOPLŇOVÁNÍ.
POJIŠTĚNÍ – SKUPINOVÉ ÚRAZOVÉ POJIŠTĚNÍ PRO DĚTI ÚČASTNÍCÍ SE PŘÍMĚSTSKÝCH TÁBORŮ
TÁBOROVÝ ŘÁD
(kterým jsou povinni se účastníci tábora řídit)
1.) Veškerá ustanovení tohoto řádu jsou pro mne závazná a budu se jimi řídit
2.) Dodržím režim dne a denní program, kterého se zúčastním. Bez vědomí a souhlasu vedoucího oddílu se nevzdálím od oddílu a neopustím určený prostor.
3) Všichni vedoucí jsou pro mne vlastně zástupci rodičů. Na táboře se proto budu řídit jejich radami a dbát jejich pokynů. Potřebuji -li pomoc, s důvěrou se na ně obrátím.
4.) Budu se chovat ohleduplně k ostatním účastníkům akce i k sobě a ochotně a rád každému pomohu. Vyhnu se sporům a hádkám.
5.) Sním všechno jídlo, o které jsem požádal.. K pití budu používat jen nápoje určené vedoucím. Nebudu jíst žádné lesní plody, houby a pít vodu z neznámých zdrojů.
6.) S vypůjčeným táborovým nářadím budu zacházet opatrně a šetrně. Vrátím ho vždy na své místo. Budu včas vracet vypůjčený sportovní a další inventář. V případě, že něco rozbiji, nahlásím to ihned svému vedoucímu a budu za to nést odpovědnost.
7.) Onemocnění či zranění svoje nebo jiného dítěte ihned ohlásím vedoucímu
8.) Budu respektovat zákaz kouření a požívání jakýchkoliv omamných látek po celou dobu konání akce.
9.) Koupání bez dozoru vedoucího je zakázáno!!!
10.)Sankční řád – který řeší přestupky účastníků akce.
– prokázaná šikana jiných účastníků akce – možnost okamžitého vyloučení z akce
(podle závažnosti přestupku)
– prokázané požívání jakýchkoliv omamných látek – možnost okamžitého vyloučení z akce (podle závažnosti přestupku)
– opuštění vymezeného prostoru – napomenutí, při dalším napomenutí možnost vyloučení z akce
Tyto a další přestupky řeší vždy pouze hlavní vedoucí, dle vlastního uvážení přiměřenými prostředky, až po možnost vyloučení účastníka z akce.
STORNO PODMÍNKY:
Je-li Vám účast na akci lékařem nedoporučena nedoporučena:před jejím začátkem – je účtován pouze manipulační poplatek 200,-Kč v průběhu akce – vracíme pouze za neodebranou stravu .